Heb jij op korte termijn de deskundigheid van een interim-manager nodig? Bijvoorbeeld omdat een medewerker langdurig ziek is, een collega met zwangerschapsverlof is of omdat je een vacature maar niet vervult krijgt? Misschien kan ik jou helpen!
Tijdelijke managementondersteuning
Ik ben beschikbaar voor tijdelijke managementondersteuning. Ik heb met veel ervaring binnen de kinderopvang, maar sta ook open voor organisaties binnen het sociale domein en het onderwijs. Als ervaren (project)manager schakel ik snel tussen verschillende werkzaamheden en projecten, ben ik een kei in plannen en organiseren én ga ik altijd voor het beste resultaat binnen het beschikbare budget.
Werkzaamheden
Je kunt mij onder meer inschakelen als:
- Projectmanager
- Locatiemanager
- Eventorganisator
- Teamleider
- Trainer
- Presentator
Ervaring
Een greep uit mijn eerdere werkzaamheden:
Coördinator Bron- en Contactonderzoek | Juni 2020 – Juni 2021
Samen met 5 collega coördinatoren operationeel verantwoordelijk voor de afdeling Bron- en Contactonderzoek van het Coronabedrijf van de GGD regio Utrecht. Verantwoordelijk voor alle operationele werkzaamheden, o.a. opleidingen, feedback- en exitgesprekken, kwaliteit, verbinding, capaciteit en afstemming met het uitzendbureau. Afdeling vormgegeven vanaf juni 2020, het moment dat we vanuit extern gingen opleiden. Hierin gebouwd van 0 naar een team van 700 medewerkers. Wekelijks overleg met andere afdelingen.
Toezichthouder Kinderopvang | 4 maanden
In deze functie verzamelde ik informatie uit documentonderzoek, observaties en interviews en vormde ik een oordeel over onder meer het beleid op het gebied van pedagogiek, veiligheid en gezondheid. Ik stelde rapportages op en adviseerde de gemeente over handhaving. Ook maakte én bewaakte ik afspraken met kinderopvangorganisaties over de naleving van de Wet kinderopvang. Tot slot onderhield ik het contact met kinderopvangorganisaties en zorgde ik voor een correcte afhandeling van klachten.
Operationeel manager | 1,5 jaar
Als operationeel manager stuurde ik 11 locaties aan. Ik vernieuwde de organisatiestructuur, onderhield het contact met externe partijen (denk aan: de gemeente, scholen en sportverenigingen) en was onderdeel van het managementteam. Ik schreef jaarplannen in samenwerking met het managementteam en de locatiemanagers. Ook was ik verantwoordelijk voor het voeren van beoordelings- en sollicitatiegesprekken. Tot slot hield ik me bezig met het organiseren van evenementen.
Klantadviseur | 5 maanden
Op de afdeling Klantcontact stond ik nieuwe en bestaande klanten (ouders) telefonisch en per e-mail te woord. Ik plande rondleidingen in, bekeek met de betreffende afdeling of er een plek beschikbaar was voor een kind en voerde de gegevens van nieuwe klanten in.
Onderdeel van het beheerteam (3 personen) | 5 maanden
Als buurthuisbeheerder was ik – samen met de andere teamleden – verantwoordelijk voor de aankleding en de (her)inrichting van het buurthuis. Ik was het aanspreekpunt voor gebruikers, verzorgde het rooster van de te huren ruimtes, plande afspraken en rondleidingen in, zette een Facebook-pagina op én verzorgde de maandelijkse nieuwsbrief voor gebruikers.
Beschikbaarheid
Heb jij een interessante opdracht? Dan bekijken we samen of we een match vormen. Zo ja, dan bespreken we voor welke periode en voor hoeveel uur per week ik in jouw organisatie werkzaam zal zijn. Neem vrijblijvend contact met mij op voor meer informatie en beschikbaarheid.